Total Pageviews

Monday, March 25, 2013

Syurga dan Neraka

Aku mencipta syurga aku sendiri. Serbuk putih itu teman sejati aku. Serbuk putih itu tak pernah tinggalkan aku, tidak pernah buatkan aku sedih dan menangis meratapi kesedihan yang bertamu di hati.  

Adakah neraka tempat ku kerana si peneman sejati, SERBUK PUTIH? Aku mahu bertaubat. Tapi serbuk putih itu sentiasa berdamping dengan ku seperti malaikat yang mencatatkan amal harian lagaknya. 

From a positive view (positif bagiku), at least it is there whenever i need it not like people who leave me when i need them. Mungkin satu saat nnti akan tiba masa aku akan bertaubat. Semoga masih belum terlambat bagi ku.

Wahai serbuk putih, terima kasih kerana tak pernah tinggal kan aku. Tak pernah mengecewakan aku dalam usahaku bagi mencipta syurgaku sendiri dalam melupakan kehidupan lama dan dalam membina semangatku bagi meneruskan hidup. Serbuk putih, syurga buatan yang kau realisasikan itu sangat memuaskan hati, akan tetapi maafkan aku. Aku terpaksa melupakan kau, menjauhi kau, membuang kau jauh dari hidup ku kerana aku masih takut akan balasan Neraka dari yang Maha-Pencipta.

2 comments:

  1. i rindu nk menulis balik.. da lama tinggal blog.. hahah :D btw isi hati yg jujur.. i lak sedih

    ReplyDelete
  2. teruskan usaha.may Allah bless u alwayss.

    ReplyDelete